fbpx

Influencer Marketing w B2B
Czy współpraca z liderami opinii ma sens? Tak, ale…

Liderzy opinii, czyli tak zwani influencerzy i współpraca z nimi, może (ale nie musi) być skutecznym narzędziem wspierającym marketing i sprzedaż w B2B. Niestety, większość działań w tym zakresie, jest prowadzona nieudolnie i nieumiejętnie. Na co zwrócić uwagę prowadząc influencer marketing w B2B i jak robić to dobrze? Zobacz więcej.

Posłuchaj Podcastu:

Jak współpracować z liderami opinii?
– posłuchaj tam, gdzie będzie Ci najwygodniej:

Kiedy Influencer Marketing
skutecznie wspiera sprzedaż w B2B?

Z tego odcinka podcastu dowiesz się:

  • jak skutecznie powiązać współpracę z liderami opinii i influencerami ze strategią marketingową w B2B?
  • w jaki sposób wykorzystać udział influencerów i liderów opinii podczas organizowanych eventów marketingowych i biznesowych dla klientów B2B?
  • dlaczego bardzo często współpraca z influencerami nie przekłada się na oczekiwaną wysoką sprzedaż czy rozpoznawalność firmy / marki?
  • jak, jako agencja influencer marketing, możemy pomóc Ci w przygotowaniu eventu dla Twojej firmy z udziałem liderów opinii?

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Agencja Influencer Marketing
Wsparcie Sprzedaży B2B

Chcesz zaangażować liderów opinii do współpracy z Twoją firmą?
Szukasz pomocy agencji influencer marketing?
Kliknij w poniższy przycisk i umów się na krótką rozmowę,
podczas której ustalimy jak najlepiej możemy Ci pomóc.

Wyślij Zapytanie

Influencer Marketing w B2B
– czy ma sens, a jeśli tak, to kiedy?

Ze współpracy z naszymi klientami wynika, że większość z nich nie wie, jak w skuteczny sposób wykorzystać do współpracy liderów opinii, czyli tak zwanych influencerów. Ci zazwyczaj kojarzą się nam jedynie z Youtuberami, osobami znanymi z social mediów, czyli z np. Facebooka, Instagrama czy Tik Toka. Ale co, gdy nasza firma i marka chce współpracować z liderami opinii, którzy będą wiarygodni i rozpoznawalni dla klienta B2B? Czy tego typu influencerzy, będą odpowiedni dla nas?

Nasza agencja Stereomatic współpracuje z wieloma liderami opinii czy mówcami, których obecność uświetniła niejeden organizowany przez nas event biznesowy czy akcję marketingową. Według nas dobrze zaprojektowana strategia marketingowa skierowana do klientów biznesowych, której komunikacja wspierana jest przez liderów opinii w danej branży, może być skutecznym narzędziem wspierającym konferencję, spotkanie dla klientów czy też road show albo wyjazd firmowy.

Naszym zdaniem większość agencji influencer marketing specjalizuje się we współpracy z influencerami skierowanymi do klienta B2C. Natomiast niewiele agencji potrafi odpowiednio dobrać liderów opinii pod działania B2B. Wyjątkiem, jest między innymi nasza firma.

Dlatego więc, jeśli mierzysz się z organizacją eventu biznesowego, do którego chciałbyś zaprosić liderów opinii, których zasięgi i kanały dotarcia mogą być skutecznym narzędziem wspierającym Twoje wydarzenie, to sprawdź wydarzenia, które zorganizowaliśmy z udziałem np. prof. Leszka Balcerowicza, Pawła Tkaczyka, Natalii Hatalskiej, Piotra Buckiego, Bartłomieja Goli czy Jacka Santorskiego.

Napisz lub Zadzwoń: