fbpx

E Com On 15: Jak Zorganizować Event Skutecznie Wpierający Sprzedaż?

Jesteś osobą odpowiedzialną za sprzedaż w swojej firmie? Zastanawiasz się czy i jak można zorganizować efektywne wydarzenie dla Twoich klientów i kontrahentów, które przyniesie zwrot z inwestycji i realnie wesprze Twoją strategię sprzedaży i marketingu? Posłuchaj tego podcastu.

Poszłuchaj Podcastu:

W tym odcinku podcastu opowiadamy m.in.:

  • jakie błędy popełniają najczęściej firmy, które organizują eventy i spotkania dla swoich klientów i kontrahentów?
  • na jakie pytania należy sobie odpowiedzieć, aby przystąpić do organizacji wydarzenia, konferencji czy spotkania wspierającego sprzedaż w firmie
  • jak połączyć organizację eventu ze strategią sprzedaży w firmie
  • w jaki sposób wykorzystać event do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów w firmie
  • gdzie i jak wykorzystać wydarzenie skierowane do klientów B2B czy B2C, umieszczając je w odpowiednim miejscu lejka sprzedażowego (TOFU, MOFU, BOFU)
  • jak robią to najlepsi – posłuchaj przykładów firm Orange, Heineken, Tarczyński czy MBank, które wykorzystują organizację eventów do wsparcia sprzedaży w swoich firmach
  • case study – posłuchaj przykładów naszych realizacji dla firm T-Systems, GS1 Polska i Raben, których celem było wsparcie działań sprzedażowych

Link do usługi w zakresie organizacji eventów wspierających sprzedaż znajdziesz TUTAJ

Case Studies, a w tym zdjęcia i nasze realizacje dla firm np. Raben czy T-Systems zobaczysz TUTAJ

Podcast, w którym opowiadamy więcej o budowie lejka sprzedażowego posłuchasz TUTAJ

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

    Subskrybuj Podcast

    Zasubskrybuj Podcast E com On, a poinformujemy Cię mailowo, jak tylko pojawi się nowy odcinek.



    Zamów Bezpłatną Konsultację

    Planujesz organizacje eventu dla swoich klientów i kontrahentów? Szukasz nowych rozwiązań i pomysłów na przeprowadzenie takich działań? Chciałbyś mierzyć zwrot z inwestycji z takich spotkań? Umów się na rozmowę z nami i opowiedz o swoich wyzwaniach.

      Subskrybuj Newsletter

      Zapisz się do naszego newslettera, aby być na bieżąco i nie przegapić nowych porcji wartościowej wiedzy z zakresu marketingu, eventów i e-commerce.



      Sprawdź również: