fbpx

Jakie wydarzenia biznesowe realnie wspierają sprzedaż i marketing B2B?

Zarządzasz działem marketingu lub sprzedaży w Twojej firmie? Interesuje Cię wydarzenie biznesowe dla Twoich obecnych lub przyszłych klientów Twojej firmy? Poznaj najlepsze i sprawdzone metody organizacji eventów i konferencji biznesowych, które realnie wspierają wyniki sprzedaży.

Posłuchaj Podcastu

Wydarzenia Biznesowe
– jak robić je skutecznie? Posłuchaj na:

Wydarzenia Biznesowe
Wspierające Sprzedaż i Marketing B2B

Z tego odcinka podcastu dowiesz się:

  • jak powiązać organizację wydarzenia biznesowego ze strategią Twojego przedsiębiorstwa?
  • co zrobić, aby organizując event biznesowy zachwycić jego uczestników?
  • jakich narzędzi należy użyć, aby organizowane wydarzenie biznesowe przyniosły zwrot z inwestycji?
  • w jaki sposób połączyć organizowane spotkania czy konferencje biznesowe w Twojej firmie ze strategią sprzedaży i marketingu?
  • co jest najważniejsze przy organizacji eventów biznesowych?

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Chcesz Zorganizować
Event Biznesowy?

Szukasz pomocy w organizacji eventu biznesowego?
Szukasz agencji, która zaoferuje Ci kompleksowe wsparcie?
Kliknij w poniższy przycisk i umów się na krótką rozmowę,
podczas której ustalimy jak najlepiej możemy Ci pomóc.

Wyślij Zapytanie

Wydarzenia Biznesowe
– kiedy wspierają marketing B2B

Z pracy z naszymi klientami B2B wynika, że niewiele firm potrafi zaplanować i skutecznie zrealizować wydarzenie biznesowe dla swoich klientów. Mamy na myśli np. organizację konferencji wspierającej sprzedaż, gali z okazji jubileuszu firmy, wyjazdu dla topowych klientów czy spotkania firmowego.

Co zrobić, aby skutecznie połączyć organizowane spotkanie biznesowe ze strategią firmy?

Punktem wyjścia, są Twoje cele, które stawiasz przed organizowanym wydarzeniem biznesowym. Kolejna, bardzo ważna kwestia, to efekty, które chcesz osiągnąć organizując event dla klientów Twojej firmy.

Dlatego ten odcinek naszego podcastu zainteresuje przede wszystkim właścicieli firm, dyrektorów odpowiadających za sprzedaż, a także dyrektorów marketingu, którzy mierzą się z organizacją wydarzenia biznesowego i szukają skutecznych sposobów na ich organizację. 

Jeśli mierzysz się z takim wyzwaniem i potrzebujesz wsparcia w zakresie organizacji spotkań biznesowych, to skontaktuj się z nami, abyśmy mogli porozmawiać o Twoich problemach lub wyzwaniach.

Poniżej możesz również zobaczyć efekty przykładowych spotkań biznesowych, jakie zorganizowaliśmy już dla naszych klientów np. takich firm jak Raben, Press Glass, De Dietrich, Phoenix Contact czy Orlen Asfalt.

Organizacja Wydarzenia Biznesowego
– napisz lub zadzwoń: