fbpx

47: Jak powiązać organizację eventu ze strategią firmy?

Czy prowadzenie firmy i bycie przedsiębiorcą może mieć coś wspólnego z próbami zamachów na prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego? A tym bardziej z działaniami marketingowymi, strategią sprzedaży czy działaniami employer brandingowymi? Może i to wiele! Posłuchaj!

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu

Opowiemy m.in. o tym:

  • co prowadzenie firmy i strategia przedsiębiorstwa, może mieć wspólnego z próbami zamachów dokonywanych przez Rosję na prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego i z wojną w tym kraju? Jak się okazuje, wbrew pozorom, ze strategicznego punktu widzenia może mieć naprawdę wiele!
  • dlaczego wiele firm działa organizując eventy wręcz “patologicznie”, tracąc przy tym czas i pieniądze?
  • jak to zmienić i ja połączyć organizowane konferencje, eventy firmowe, jubileusze, wydarzenia dla klientów czy pracowników ze strategią firmy?
  • jakie rezultaty i wartość dodaną może to nieść dla firmy, która planuje organizację eventu?

Linki, które mogą być dla Ciebie istotne:

  • Case Studies m.in. Press Glass i Raben do których odnosimy się w podcaście: KLIKNIJ
  • Podcast, w którym szczegółowo opisujemy te wydarzenia “od kuchni”: KLIKNIJ

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Planujesz organizację eventu firmowego?

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów Się Na Rozmowę z Nami

Sprawdź również: