fbpx

47: Jak powiązać organizację eventu ze strategią firmy?

Czy prowadzenie firmy i bycie przedsiębiorcą może mieć coś wspólnego z próbami zamachów na prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego? A tym bardziej z działaniami marketingowymi, strategią sprzedaży czy działaniami employer brandingowymi? Może i to wiele! Posłuchaj!

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu

Opowiemy m.in. o tym:

  • co prowadzenie firmy i strategia przedsiębiorstwa, może mieć wspólnego z próbami zamachów dokonywanych przez Rosję na prezydenta Ukrainy Wołodymyra Zełenskiego i z wojną w tym kraju? Jak się okazuje, wbrew pozorom, ze strategicznego punktu widzenia może mieć naprawdę wiele!
  • dlaczego wiele firm działa organizując eventy wręcz “patologicznie”, tracąc przy tym czas i pieniądze?
  • jak to zmienić i ja połączyć organizowane konferencje, eventy firmowe, jubileusze, wydarzenia dla klientów czy pracowników ze strategią firmy?

Linki, które mogą być dla Ciebie istotne:

  • Case Studies m.in. Press Glass i Raben do których odnosimy się w podcaście: KLIKNIJ
  • Podcast, w którym szczegółowo opisujemy te wydarzenia “od kuchni”: KLIKNIJ

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Event To Dla Ciebie Nie Tylko Impreza?

Dla nas również! Dlatego być może znajdziemy wspólny mianownik do rozmowy, aby znaleźć sposób na powiązanie celów planowanego przez Ciebie eventu ze strategią Twojej firmy.

Umów Się Na Rozmowę

Sprawdź również: