fbpx

45: Po Co Organizować Eventy?

W tym odcinku poruszamy pytanie, które naszym zdaniem bardzo wiele osób, które zastanawia się nad organizacją wydarzenia, konferencji czy spotkania dla swoich klientów lub pracowników mocno bagatelizuje. A jest to pytanie nie dość, że kluczowe, to do tego strategiczne. Posłuchaj!

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

Odpowiemy sobie na pytanie, które przez bardzo wiele osób, które planują organizację eventu dla swoich pracowników lub klientów jest bagatelizowane tj. Po co organizujemy event w naszej firmie? A do tego:

  • podzielimy się z Tobą kilkoma case studies z rozmów z naszymi klientami
  • opowiemy o tym, jak książka Pawła Motyla “Labirynt. Sztuka Podejmowania Decyzji” wpłynęła na nasz proces pracy z naszymi klientami przy planowaniu i organizowaniu wydarzeń w ich firmach
  • o tym, jak możemy Tobie pomóc w rozmowie np. z zarządem, właścicielem, dyrektorem czy innym decydentem w Twojej firmie na temat celowości wydawania pieniędzy (często bardzo dużych) na organizację spotkania firmowego, gali, konferencji czy wydarzenia dla klientów

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Porozmawiajmy o celach Twojej firmy

Jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie w obszarze eventów, marketingu B2B, działań live i employee experience? Wypełnij prosty formularz, abyśmy mogli umówić się na krótką i niezobowiązującą rozmowę.

Umów się na rozmowę z nami

Sprawdź również: