fbpx

45: Po Co Organizować Eventy?

W tym odcinku poruszamy pytanie, które naszym zdaniem bardzo wiele osób, które zastanawia się nad organizacją wydarzenia, konferencji czy spotkania dla swoich klientów lub pracowników mocno bagatelizuje. A jest to pytanie nie dość, że kluczowe, to do tego strategiczne. Posłuchaj!

Posłuchaj Podcastu:

Słuchaj, jak Ci najwygodniej

W tym odcinku podcastu:

Odpowiemy sobie na pytanie, które przez bardzo wiele osób, które planują organizację eventu dla swoich pracowników lub klientów jest bagatelizowane tj. Po co organizujemy event w naszej firmie? A do tego:

  • podzielimy się z Tobą kilkoma case studies z rozmów z naszymi klientami
  • opowiemy o tym, jak książka Pawła Motyla “Labirynt. Sztuka Podejmowania Decyzji” wpłynęła na nasz proces pracy z naszymi klientami przy planowaniu i organizowaniu wydarzeń w ich firmach
  • o tym, jak możemy Tobie pomóc w rozmowie np. z zarządem, właścicielem, dyrektorem czy innym decydentem w Twojej firmie na temat celowości wydawania pieniędzy (często bardzo dużych) na organizację spotkania firmowego, gali, konferencji czy wydarzenia dla klientów

Zasubskrybuj nasz podcast. Wówczas będziesz otrzymywać powiadomienia o jego nowych odcinkach

Event To Dla Ciebie Nie Tylko Impreza?

Dla nas również! Dlatego być może znajdziemy wspólny mianownik do rozmowy, aby znaleźć sposób na powiązanie celów planowanego przez Ciebie eventu ze strategią Twojej firmy.

Umów Się Na Rozmowę

Sprawdź również: