fbpx

Biznesowe cele i efekty event marketingu – jak je dobrze ustalić?

Po co chcesz zorganizować ten event? Takie pytania zadajemy każdej firmie, z którą rozmawiamy na temat organizacji eventu, konferencji, wyjazdu firmowego czy spotkania integracyjnego. I jak się okazuje słusznie, bo dzięki temu wielu naszych klientów uniknęło popełnienia błędów, a także straty dużych pieniędzy, które chcieli wydać (jak się okazuje) niepotrzebnie.

Posłuchaj Podcastu:

Podcast o eventach, słuchaj na:

Po co organizować event firmowy?

Z naszego doświadczenia wynika, ze wiele firm wydaje niepotrzebnie pieniądze na organizację eventów, konferencji, spotkań firmowych czy wyjazdów nie zadając sobie kilku podstawowych pytań, których zadanie pozwoliłoby im (OD RAZU!) oszczędzić mnóstwo czasu, pieniędzy, a także niepotrzebnego stresu.

Dlatego w tym podcaście usłyszysz:

  • jak dobrze zorganizowany event dla klientów lub pracowników może pomóc rozwiązać istotne problemy w firmie np. w obszarze komunikacji, sprzedaży, marketingu czy rekrutacji
  • jak organizacja eventów może w istotny sposób pomóc Twojej firmie zbudować wyróżnik na tle konkurencji
  • podzielimy się też z Tobą kilkoma case studies procesów, jakie przeszliśmy z naszymi klientami, które pozwoliły im uniknąć wielu niepotrzebnych błędów w ramach organizacji eventów, konferencji czy imprez firmowych np. Raben, Press Glass czy Eto Magnetic
  • opowiemy o tym, jak książka Pawła Motyla „Labirynt. Sztuka Podejmowania Decyzji” wpłynęła na nasz proces pracy z naszymi klientami przy planowaniu i organizowaniu wydarzeń w ich firmach
  • o tym, jak możemy Tobie pomóc w rozmowie np. z zarządem, właścicielem, dyrektorem czy innym decydentem w Twojej firmie na temat celowości wydawania pieniędzy (często bardzo dużych) na organizację spotkania firmowego, gali, konferencji czy wydarzenia dla klientów

Chcesz zbudować
silne i wyjątkowe relacje
z klientami i pracownikami?

Zastanawiasz się, jak pozyskać nowych klientów do współpracy,
i jak odświeżyć relacje z obecnymi? Co zrobić, aby Twoi pracownicy
byli bardziej zmotywowani i działali skuteczniej niż do tej pory?

Porozmawiajmy o tym

Szybki kontakt z nami: