fbpx

Buduj wyjątkowe relacje
ze swoimi pracownikami
i klientami

Zobacz, jak odpowiednio wykorzystując angażujące eventy, wydarzenia i projekty live marketingowe pomożemy Twojej firmie w osiąganiu celów biznesowych.

Sprawdź, jak budując wyjątkowe doświadczenie, pomiędzy Twoją firmą, a Twoimi klientami i pracownikami, pomożemy Ci wyróżnić się na tle konkurencji!

Dowiedz się, jak działania te mogą realnie i policzalnie wspierać sprzedaż, marketing B2B, działania HR'owe, employer brandingowe oraz public relations Twojej firmy.

Szybki kontakt z nami

Jaką wartość dodaną
możemy wnieść w Twojej firmie?

Firm, które organizują eventy jest bardzo dużo. Co nas odróżnia od innych? Na co wskazują nasi klienci?
Czy Ty również spotykasz się z podobnymi problemami i wyzwaniami?

  • Planujesz Organizację Eventu, Ale Masz Mało Czasu?
    Dzięki sprawdzonym procesom nie tylko zaprojektujemy Twój event, ale przede wszystkim weźmiemy w pełni odpowiedzialność za jego całościową organizację od A do Z i efekt końcowy (tym samym odciążając Cię zarówno strategicznie jak i operacyjnie)
  • Chcesz Mieć Pełną Kontrolę Nad Budżetem Twojego Eventu?
    Pracując z Tobą nie będziemy (tak jak niektóre agencje eventowe) pracować na prowizji / fee od budżetu eventu niepotrzebnie go “pompując”, tylko będziemy z Tobą współpracować na transparentnym budżecie eventowym tzw. Open Book, co potencjalnie pozwoli wygenerować spore oszczędności dla Twojej firmy
  • Masz Złe Doświadczenia z Innymi Firmami Organizującymi Eventy?
    Przed rozpoczęciem współpracy z nami zaoferujemy Ci bezpośredni kontakt z naszymi klientami, w celu uzyskania referencji i potwierdzenia naszych słów. To oni powiedzą Ci dlaczego powierzyli nam swoje budżety eventowe i marketingowe i jaki był efekt tej współpracy.
  • Chcesz Wyróżnić Się Na Tle Konkurencji?
    Szukasz firmy, które zrozumie Twoje problemy i rzeczywistość Twojej branży? Zanim przedstawimy Ci koncepcję na realizację Twojego eventu, to wnikliwie przeanalizujemy działania Twojej konkurencji w tym zakresie (albo wskazanych przez Ciebie firm z Twojej branży). Po co to zrobimy? Aby Twoja firma odróżniła się w ten sposób od ich działań i abyś tym samym mógł dzięki organizowanemu eventowi zaoferować wyjątkową wartość dodaną swoim klientom i / lub pracownikom, których na niego zaprosisz.
  • Poszukujesz Firmy, Która Połączy Twój Event Ze Strategią Twojej Firmy?
    Planując organizację Twojego eventu będziemy starali się połączyć go ze strategią Twojej firmy. Możemy to zrobić w odniesieniu do całej strategii Twojego przedsiębiorstwa, albo do danego obszaru np. employer brandingu, marketingu B2B, public i media relations czy też działań wspierających sprzedaż. Każdorazowo będziemy też szukać sposobów na uzyskanie tzw. ROI czyli zwrotu z inwestycji z tegoż projektu, na co mamy odpowiednie narzędzia i procesy. Dopiero na tej podstawie pokażemy Ci sposoby na realizację Twoich celów i uzyskanie efektów, jakich spodziewasz się po realizacji danego eventu.
  • Szukasz Firmy Eventowej z Różnorodnym Doświadczeniem i Bogatym Portfolio?
    Realizując od ponad 15 lat różnorodne projekty w Polsce i za granicą, przy organizacji Twojego wydarzenia, zaoferujemy Ci nasze know how i pokażemy najlepsze praktyki w zakresie organizacji eventów i działań live marketingowych (co pozwoli nam wypracować najlepszy i oryginalny pomysł na Twoje wydarzenie)

Jaką wartość dodaną możemy Ci zaoferować?

Nasi wybrani klienci:

Kompleksowo Zorganizujemy Twój Event od A do Z

Planujesz organizację eventu? Zostaw namiary na siebie. Odezwiemy się w ciągu 24h. Sprawdź nas!






    Szybki kontakt z nami

    Jak wygląda proces organizacji eventu
    w Agencji Stereomatic?

    Poznajemy Założenia Twojej Strategii

    Każdy projekt rozpoczynamy od "wejścia" w Twój biznes. Aby zaprojektować dobre działania eventowe musimy poznać założenia Twojej strategii marketingowej, sprzedażowej, czy employer brandingowej.

    Określamy Cele i Efekty Projektu

    Kolejnym etapem działania, jest rozbicie na czynniki pierwsze trzech mega ważnych pytań. Po co Twoja firma chce organizować event? Jaki cel biznesowy ma to pomóc Ci zrealizować? Jaki efekt mamy dzięki temu osiągnąć?

    Do Kogo Kierujemy Projekt

    Następny krok, to omówienie grup interesariuszy. Do kogo ma być kierowany event w Twojej firmie? Do klientów? Obecnych, czy przyszłych? Do pracowników? Tych których masz, czy tych, których chcesz pozyskać?

    Jak, Kiedy, Gdzie i Dlaczego

    Wyżej wymienione elementy to fundamenty projektu. Kiedy już je poznamy, ale zanim przystąpimy do realizacji, to przedstawimy Ci rekomendacje rozwiązań, które najlepiej pozwolą Ci zrealizować Twoje cele i osiągnąć zamierzone efekty.

    W jakich działaniach się specjalizujemy?

    Załóżmy, że czujesz się nawet trochę zaciekawiony. Widzisz pewien potencjał, ale chciałbyś najpierw poznać więcej szczegółów i dowiedzieć się, jaką wartość dodaną może przynieść Twojej firmie współpraca z nami. Chciałbyś też poznać nasze portfolio i poznać nasze referencje. Znajdziesz je powyżej.

    Natomiast hasłowo wymieńmy projekty, które realizujemy najczęściej:

    • Eventy Employee Experience –  a więc wydarzenia, poprzez które firma chce budować wyjątkowe relacje ze swoimi pracownikami
    • Eventy Clients Experience – wydarzenia, które kierowane są do klientów firmy (przyszłych i obecnych), które łączymy ze strategią marketingową danego przedsiębiorstwa
    • Wyjazdy integracyjne / team building  – których celem jest zacieśnienie więzi pomiędzy pracownikami firmy lub mniejszego zespołu
    • Konferencje dla klientów – komunikujące nowe usługi, produkty, wspierające sprzedaż
    • Eventy Road Show – spotkania organizowane lokalnie, w różnych miejscach, dla określonej grupy klientów w danym regionie, w różnych częściach Polski (lub Europy)
    • Jubileusze – gale i konferencje jubileuszowe skierowane do klientów lub pracowników firmy
    • Wyjazdy zagraniczne – spotkania typu incentive organizowane w różnych krajach Europy
    • Szkolenia / warsztaty – indywidualnie dopasowane do sytuacji w danej firmie programy szkoleniowe, wspierające procesy i zmiany firmie, wdrażane z topowymi trenerami i coachami
    • Gry fabularne – angażujące wydarzenia team building z udziałem aktorów, w których Twoi klienci lub pracownicy mają rozwiązać intrygującą zagadkę lub tajemnicę
    • Otwarcia inwestycji – wydarzenia wspomagające otwarcie nowej fabryki, siedziby firmy, czy oddziału
    • Eventy promocyjne / public i media relations – wydarzenia komunikacyjne skierowane do liderów opinii / mediów
    • Konferencje i kongresy – spotkania branżowe lub specjalistyczne powiązane ze strategią firmy
    • Eventy firmowe – kierowane do klientów lub pracowników firmy

    Porozmawiajmy o Twoim evencie

    Wiemy, że jesteś mocno zajęty, ale jeśli jesteś ciekaw, jaką wartość możemy wnieść w Twojej firmie, to wypełnij prosty formularz. Umówimy się na krótką 10-15 minutową rozmowę. To Ty będziesz sędzią!

    Umów się na rozmowę z nami

    Poznaj nas przed pierwszą rozmową:

    Kamila Watras - Haftkiewicz

    Lodołamacz Schematów / Współwłaściciel Stereomatic

    Uważa, że 5 minut planowania oszczędza godzinę pracy. Zwolenniczka optymalizacji przestrzeni i procesów. Absolwentka stosunków międzynarodowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Doświadczenie zdobywała m.in. otwierając restaurację, czy koordynując najemców na budowach galerii handlowych. Wraz ze swoim mężem Damianem od 2009 roku prowadzi Agencję Stereomatic i współtworzy również podcast Strategia Organizacji Eventów, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny eventów i live marketingu. Wraz z dwiema niesamowitymi córkami Alą i Kają, mieszkają we Wrocławiu w zaprojektowanym przez Kamilę mieszkaniu. Miłośniczka gór i rowerowych wycieczek. Lubi czytać reportaże i chodzić z mężem do teatru.

    Damian Haftkiewicz

    Niszczyciel Konwencji / Współwłaściciel Stereomatic

    Wierzy, że pomysł jest wart jedynie dolara, a dopiero jego realizacja milion. Z wykształcenia socjolog, dziennikarz i marketer. Doświadczenie zdobywał pracując dla kilku stacji radiowych, a także dla np. Citibank Handlowy czy Konica Minolta. W 2007 roku stworzył firmę Stereomatic, którą od 2009 r. rozwija wraz ze swoją żoną Kamilą. Od tego czasu zrealizowali ponad 300 projektów marketingowych i eventowych w Polsce i w Europie. Wspólnie z Kamilą tworzą też podcast Strategia Organizacji Eventów, w którym opowiadają o swoim praktycznym doświadczeniu z dziedziny eventów i live marketingu. Prywatnie ojciec dwóch wspaniałych dziewczynek Ali i Kai, kolekcjoner płyt winylowych, "połykacz" książek, wielbiciel teatru i dobrego filmu, fotograf, pasjonat wycieczek rowerowych, gier strategicznych i RPG. Lubi gotować i łowić duże szczupaki.

    Dlaczego Stereomatic?

    15

    Lat na rynku Polski i Europy

    90

    Ukontentowanych klientów

    324

    Zrealizowane projekty B2B i B2E

    Zaobserwowaliśmy, że bardzo wiele polskich firm ma problem z powiązaniem strategii marketingowej, sprzedażowej, PR'owej, czy employer brandingowej z prowadzonymi działaniami z zakresu eventów i live marketingu. Przez to pieniądze wydawane w firmach na organizację wydarzeń dla klientów czy pracowników, są zazwyczaj traktowane jak koszt, a nie jak inwestycja.

    Dlatego ponad 15 lat temu stworzyliśmy Stereomatic, tj. agencję eventową, pracującą w modelu konsultingowo-doradczym, która jako pierwsza w Polsce wyspecjalizowała się w holistycznym i kompleksowym łączeniu celów biznesowych firm działających w modelu B2B z organizowanymi wydarzeniami firmowymi skierowanymi do klientów oraz działaniami HR'owymi i Employee Experience, takimi jak konferencje, gale, szkolenia, jubileusze, wyjazdy firmowe i integracyjne, incentive czy team building.

    Sam oceń, czy nasze kompetencje i doświadczenie mogą pomóc w realizacji celów biznesowych Twojej firmy.
    Sprawdź nas!

    Szybki kontakt z nami: