fbpx

Eventy Marketingowe
Skuteczne Wsparcie dla Sprzedaży B2B

Dla firm, które szukają nowych i skutecznych rozwiązań dla wsparcia sprzedaży w B2B, organizujemy wszelkiego rodzaju eventy marketingowe i eventy promocyjne. W naszej pracy bazujemy na wieloletnim doświadczeniu we współpracy z liderami w branżach budowlanej, logistycznej, automotive, czy w przemyśle.

Zobacz więcej

Eventy Marketingowe B2B
– jak pomagamy naszym klientom?

Dla firm, które chcą skutecznie powiązać strategię marketingową i sprzedażową swojego przedsiębiorstwa z działaniami z zakresu event i live marketingu, organizujemy wszelkiego rodzaju eventy marketingowe, które stanowią realne wsparcie ich biznesu.

Wartością dodaną współpracy z nami jest fakt, że doskonale rozumiemy różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C. Dlatego firmy, które chcą zorganizować event dla swoich klientów i kontrahentów, łącząc go ze swoją strategią sprzedażową i marketingową, przeprowadzamy przez pełen proces projektowania i organizacji eventów marketingowych, biorąc odpowiedzialność za wynik końcowy.

Event promocyjny i eventy marketingowe planujemy i realizujemy w taki sposób, aby przyniosły one naszym klientom policzalny efekt, który będzie można zmierzyć i rozliczyć po zakończeniu projektu (return of investment). Mamy wiele sprawdzonych sposobów na to, aby zwiększyć skuteczność organizacji imprez promocyjnych, road show, launchingu produktu, czy nowej usługi, a tym samym osiągnąć większą satysfakcję uczestników takich eventów.

Zobacz, jakie eventy marketingowe i dla jakich marek zorganizowaliśmy do tej pory. A jeśli wyda Ci się to interesujące, to poniżej znajdziesz więcej informacji na ten temat, które mogą być dla Ciebie ważne i istotne w kontekście planowanego przez Ciebie spotkania dla klientów Twojej firmy. 

Organizacja Eventów Marketingowych B2B
– w czym możemy Ci pomóc?

Launching Produktu Event

Launching Produktu Lub Usługi B2B

Chcesz zakomunikować rynkowi swoją nową usługę lub premierowy produkt? Zorganizujemy event promocyjny i zadbamy o wysoką frekwencję na nim.

Road Show Event Organizacja

Organizacja
Road Show

Chcesz zorganizować cykl eventów dla swoich klientów w różnych miejscach Polski? Zaplanujemy i zorganizujemy go kompleksowo od A do Z.

Media Relations Event

Eventy CSR
i Public Relations

Planujesz organizację eventu skierowanego do społeczności lokalnej lub liderów opinii? Wykorzystaj nasze doświadczenie w tym zakresie.

Brand Events Organizacja

Brand
Events B2B

Budujesz nową markę albo firmę? Chcesz zakomunikować jej premierę na rynku? Pomożemy Ci zaplanować strategię i zrealizujemy całość od A do Z.

Wmurowanie Kamienia Węgielnego Event Impreza

Wmurowanie
Kamienia
Węgielnego

Przygotowujesz się do organizacji wydarzenia z okazji wmurowania kamienia węgielnego? Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Premiera Nowego Samochodu Event

Organizacja
Eventów
Motoryzacyjnych

Planujesz premierę nowego samochodu, roweru, motoru lub innego pojazdu? Odezwij się do nas i skorzystaj z naszego wsparcia.

Event Promocyjny Organizacja

Impreza
Promocyjna
B2B

Planujesz organizację eventu promocyjnego dla Twojej usługi lub produktu? Skontaktuj się i skorzystaj z naszego doświadczenia.

Media Relations Event

Organizacja
Konferencji
Prasowej

Chcesz zorganizować konferencję prasową i event z udziałem mediów? Pomożemy Ci w jej zaplanowaniu i kompleksowej organizacji.

Organizacja Eventów Marketingowych B2B
– napisz lub zadzwoń

Planujesz Zorganizować
Event Marketingowy B2B?

Szukasz pomocy w organizacji eventu marketingowego?
Szukasz agencji, która zaoferuje Ci kompleksowe wsparcie?
Kliknij w poniższy przycisk i umów się na krótką rozmowę,
podczas której ustalimy jak najlepiej możemy Ci pomóc.

Wyślij zapytanie

Problemy przy organizacji eventów marketingowych B2B
– czy mierzysz się z podobnymi?

Brand Events Organizacja


Event Marketing B2B,
jak robić to
skutecznie?

Sygnalizowany problem:
Jak zaprojektować i skutecznie powiązać strategię marketingową naszej firmy z organizowanym eventem dla naszych klientów B2B lub B2C?

Organizacja Spotkania Firmowego


Jak wykorzystać
event do wsparcia
sprzedaży?

Sygnalizowany problem:
Jak wykorzystać organizowany event biznesowy, aby był on realnym wsparciem dla naszego działu handlowego? Jak połączyć go z naszym marketingiem B2B?

Eventy Marketingowe B2B


Jak wyróżnić się
na tle naszej
konkurencji?

Sygnalizowany problem:
Jak powinien wyglądać scenariusz eventu wspierającego sprzedaż i marketing, aby jego program nie był wtórny i podobny do tego, jaki robiła nasza konkurencja i inne firmy z naszej branży?

Event Biznesowy B2B


Jak połączyć
event ze strategią
firmy B2B?

Sygnalizowany problem:
Jak zorganizować wydarzenie dla naszych klientów B2B, aby było ono przedłużeniem strategii marketingowej i sprzedażowej firmy, a nie było jedynie przypadkowym zbitkiem atrakcji?

Organizacja Wydarzeń Biznesowych


Jak pokazać nowy produkt lub usługę?

Sygnalizowany problem:
Jak zorganizować event marketingowy, podczas którego będziemy mogli w atrakcyjny sposób zaprezentować nasz nowy produkt lub usługę?

Event Promocyjny Organizacja


Jak uzyskać wysoką frekwencję?

Sygnalizowany problem:
Jak zaplanować komunikację spotkania wspierającego sprzedaż i marketing, aby zaproszeni goście nie tylko potwierdzili udział, ale realnie pojawili się na nim?

Event Marketing Influencer


Jak wykorzystać influencer marketing?

Sygnalizowany problem:
Jak wykorzystać liderów opinii i influencerów do działań promujących naszą markę i firmę, aby przyniosło to nam realną korzyść?

Organizacja Spotkań Biznesowych Agencja Eventowa


Jak połączyć event z działaniami PR w B2B

Sygnalizowany problem:
Jak zaangażować media, społeczność lokalną, czy liderów opinii w organizowany event, aby przełożyło się to na rozpoznawalność naszej firmy?

Organizacja Eventów Marketingowych B2B
– dlaczego warto współpracować z nami?

Impreza Promocyjna dla B2B

Jesteśmy praktykami marketingu B2B

Rozumiemy na czym polega marketing i sprzedaż B2B i mamy duże doświadczenie w pracy w tym obszarze, pracując m.in. dla takich firm jak Raben, Press Glass, Phoenix Contact, Sievert, ECE, Orlen Asfalt, czy Skanska.

Event Promocyjny

Transparentny budżet eventowy

Nasi klienci cenią współpracę z nami, gdyż nie zawyżamy budżetów na organizację eventów. Przy organizacji eventów pracujemy transparentnie na tzw. Open Book, co pozwala zaoszczędzić znaczne kwoty na organizację wydarzeń.

Wydarzenie Biznesowe Organizacja

Kompleksowa organizacja od A do Z

Organizując eventy wspierające marketing i sprzedaż w B2b lub B2C, bierzemy za nie pełną odpowiedzialność planując i organizując je od A do Z.

Organizacja Spotkań Firmowych

Strategia Twojej firmy jako punkt wyjścia

Wiele firm powierza nam organizację eventów biznesowych, bo potrafimy powiązać cele i strategię firmy z organizowanym eventem, podnosząc tym samym jego skuteczność i efektywność w obszarze wsparcia sprzedaży, marketingu B2B, public relations itd.

Wydarzenie Biznesowe Organizacja

Tylko indywidualne projekty

Organizując spotkania wspierające sprzedaż i marketing B2B lub B2C, za każdym razem projekt tworzymy “od zera”, gdyż wiemy, że dzięki dostosowaniu rozwiązań do specyfiki danej branży oraz celów konkretnej firmy, można osiągnąć bardziej owocne rezultaty.

Organizacja Eventu Biznesowego

Mierzymy zwrot z inwestycji (ROI)

Organizując eventy będące realnym wsparciem dla marketingu i sprzedaży B2B lub B2C, przy każdym projekcie ustalamy zmienne, dzięki którym będziemy mierzyć ustalone na etapie planowania cele, oceniając zwrot z inwestycji z przeprowadzonych działań.

Eventy Wspierające Sprzedaż i Marketing B2B
– chciałbyś dołączyć do grona naszych klientów?

Chcesz Zorganizować Event
Dla Swoich Klientów B2B?

Zostaw Namiar na siebie. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24h. Sprawdź nas!




    Zostawiając swoje dane wyrażasz zgodę na kontakt e-mail oraz telefoniczny mający na celu wyłącznie obsługę Twojego zgłoszenia. Więcej na: Polityka Prywatności

    Eventy Marketingowe B2B
    – jak pracujemy z naszymi klientami?

    Aby dobrze zrozumieć cele organizacji danego eventu marketingowego np. road show, eventu promocyjnego, launchingu produktu, otwarcia nowej inwestycji, eventu PR, czy CSR, to proces jego planowania i organizacji rozpoczynamy od poznania strategii sprzedażowej i / lub marketingowej Twojej firmy. Zanim zaproponujemy nasze pomysły i rozwiązania, przyglądamy się dotychczasowym działaniom komunikacyjnym, przewagom konkurencyjnym i wartościom, jakimi kieruje się Twoja marka lub firma.

    Dlatego opracowaliśmy nasz autorski proces organizacji eventów marketingowych, który bez względu na rodzaj organizowanego eventu wygląda następująco:

    EVENT PROMOCYJNY B2B
    – przygotowanie

    Pierwszy etap prac polega głównie na zrozumieniu Twoich celów i motywów biznesowych, jakie stoją przed Tobą w ramach organizowanego eventu wspierającego sprzedaż i marketing B2B lub B2C w Twojej firmie, a także ustaleniu efektów, jakich Ty i Twoja firma spodziewacie się po jego organizacji.

    • PIERWSZA ROZMOWA – jak mawiał klasyk “warto rozmawiać”. Dlatego na początku zadzwonimy do Ciebie, albo umówimy się na krótką rozmowę online, aby poznać Twoje wstępne oczekiwania, jakie stawiasz przed planowanym eventem. Jeśli wstępnie uznamy, że jesteśmy Ci w stanie pomóc, to wówczas przechodzimy do kolejnego kroku.
    • ANKIETA – krok ten rozpoczynamy od szczegółowego poznania celów i efektów, które chcesz osiągnąć poprzez organizację eventu. Służy nam do tego prosta i krótka ankieta, o której wypełnienie poprosimy Cię po naszej rozmowie i którą prześlemy Ci e-mailem.
    • DRUGA ROZMOWA – aby dobrze zrozumieć Twoje cele i oczekiwane efekty organizacji eventu marketingowego, to po przesłaniu przez Ciebie odpowiedzi na nasze pytania, zaproponujemy Ci ciut dłuższą rozmowę (30-40 minut), podczas której rozwiniemy poruszone przez Ciebie w ankiecie wątki.
    • REKOMENDACJE – wyżej opisany proces kończymy przedstawieniem rekomendacji dla Twojej firmy, a więc opisaniem dalszych kroków, jak może wyglądać nasza współpraca.

    WAŻNE: do tego momentu nie ponosisz żadnych kosztów oprócz czasu, który musisz poświęcić, aby wypełnić ankietę, czy też porozmawiać z nami telefonicznie lub online. Jeśli uznasz, że nie jesteśmy firmą, jakiej szukasz, to po tym etapie rozstajemy się życząc sobie dużo zdrowia i biznesowej pomyślności.

    EVENT MARKETINGOWY B2B
    – realizacja

    Jeśli natomiast po przedstawieniu naszych rekomendacji zdecydujesz, że chcesz iść dalej, to kolejne kroki prezentują się w następujący sposób.

    • WARSZTAT STARTOWY – w tym miejscu pojawiają się pierwsze inwestycje finansowe. Warsztat startowy, to spotkanie w gronie tzw. “zespołu roboczego”, który powołamy w Twojej firmie i w naszym zespole w celu bardzo szczegółowego przygotowania prac związanych z realizacją Twojego eventu wspierającego marketing i sprzedaż w Twojej firmie.
    • PROJEKT EVENTU – warsztat startowy trwa od 1 do 2 dni (w zależności od zakresu prac) i kończy się prezentacją oferty na realizację Twojego eventu, na którą składa się koncepcja kreatywna, szczegółowy kosztorys eventu oraz rekomendacje, co do scenariusza i programu.
    • ORGANIZACJA EVENTU – ostatnim etapem tego procesu jest fizyczne rozpoczęcie przygotowań, poprzedzone podpisaniem umowy i wpłatą zaliczki na poczet organizacji eventu marketingowego / wydarzenia promocyjnego.
    • PRACE OPERACYJNE – w międzyczasie trwać będą tzw. prace operacyjne, polegające na realizacji kolejnych zaplanowanych i zakontraktowanych etapów realizacji Twojego eventu marketingowego (na każdym etapie robimy tzw. “pit stopy” przedstawiając Ci stopień zaawansowania kolejnych kamieni milowych projektu).
    • TWÓJ EVENT – aż w końcu następuje “ten dzień”, a więc spotykamy się na wydarzeniu, na które przyjeżdżają Twoi klienci i kontrahenci.
    • PODSUMOWANIE – realizacja każdego eventu wspierającego sprzedaż i marketing B2B lub B2C w Twojej firmie, kończy się spotkaniem, podczas którego szczegółowo omawiamy i podsumowujemy wszystkie etapy realizacji projektu, aby na samym końcu policzyć “zwrot z inwestycji” (tzw. ROI), jaki uzyskała Twoja firma dzięki organizacji eventu.

    Organizacja eventu marketingowego B2B w skrócie:

    CEL I EFEKT EVENTU

    Na samym początku rozmawiamy o celach, jakie Twoja firma stawia przed organizowanym wydarzeniem, a przede wszystkim o efektach biznesowych, jakie chcesz osiągnąć poprzez organizację eventu promującego Twoją firmę lub markę.

    POZNANIE STRATEGII

    Aby zaproponować najlepsze rozwiązanie i pomysł na organizację eventu skierowanego do klientów B2B lub B2C Twojej firmy, będziemy musieli zagłębić się w strategię sprzedażową i / lub marketingową Twojego przedsiębiorstwa.

    INTERESARIUSZE EVENTU

    Kolejny etap rozmów dotyczy tzw. interesariuszy projektu. Do kogo i dlaczego ma być kierowany? Jaki problem lub wyzwanie ma poruszyć tematyka Twojego eventu? To przykładowe pytania, które zadamy Ci na tym etapie rozmów.

    NASZE REKOMENDACJE

    Wyżej opisany proces kończymy przygotowaniem analizy zebranych informacji i danych. Na tej podstawie przedstawiamy Ci najlepsze naszym zdaniem rekomendacje na organizację eventu dla Twojej firmy.

    Kompleksowa Organizacja Eventów B2B
    napisz lub zadzwoń