20-lecie De Dietrich w Polsce

Jeśli szukasz agencji, która od A do Z zaprojektuje i zorganizuje galę jubileuszową Twojej firmy, to właśnie oglądasz relację z właśnie w ten sposób zorganizowanego eventu.

Firma De Dietrich, lider w technice grzewczej obchodził w tym roku swój jubileusz 20-lecia istnienia w Polsce. Z tego względu szukano agencji, która stworzy oryginalny pomysł i koncept wydarzenia, a także weźmie pełną odpowiedzialność za jego produkcję.

Firma De Dietrich wybrał do współpracy Agencję Stereomatic, gdyż:
• zagwarantowaliśmy odciążenie pracowników firmy z większości działań operacyjnych
• pokazaliśmy oryginalny i uszyty na miarę scenariusz i program wydarzenia
• wzięliśmy odpowiedzialność za wszystkie, nawet najdrobniejsze aspekty planowania i organizacji
• dzięki naszym wewnętrznym narzędziom umożliwiliśmy firmie De Dietrich pełną kontrolę nad przebiegiem organizacji (ciągłe raportowanie)

ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE EVENTU

Ilość uczestników: około 120 osób (goście De Dietrich)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 7 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sala Balowa Hotelu Topacz
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)

Odpowiedzialność agencji:
• booking artystów (Leszek Możdżer i Hirek Wrona)
• scenariusz i reżyseria eventu (w tym współpraca z prowadzącym tj. Tomaszem Sikorą, dziennikarzem Radia Wrocław)
• dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami
• wykonanie dedykowanej grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia De Dietrich w Polsce
• stworzona na potrzeby eventu specjalna scenografia
• przygotowanie reportażu foto i video,
• koordynacja działań hotelowych i logistyki