20-LECIE PHOENIX CONTACT

W trakcie konferencji, której gospodarzem był Marcin Prokop na scenie pojawili się znakomici prelegenci, m.in. Prezes Phoenix Contact Maciej Merek, Natalia Hatalska i Robert Kozak. Część oficjalna zakończyła się panelem dyskusyjnym i pokazem filmu z okazji 20-lecia firmy.

Część wieczorna wydarzenia, połączona ze świętowaniem jubileuszu Phoenix Contact w Polsce, miała charakter tzw. "domówki".

W trakcie eventu goście mieli możliwość wziąć udział w dedykowanych dla nich atrakcjach. Pokazy bilarda, które prowadził 14-sto krotny mistrz świata w trikach bilardowych Bogdan Wołkowski, zebrały ogromne oklaski. Doskonałą kawę parzono w trakcie warsztatów baristycznych z Etno Cafe.

Łódźki Klub Futbolu Stołowego prowadził profesjonalnych rozgrywkach w piłkarzyki, a zawodowi krupierzy zdradzali tajniki gry w pokera i Black Jacka.

Dodatkowo imprezie towarzyszyła wystawa starych komputerów i automatów do gier. Czego tam nie było! Atari, Commodore, Amiga, ZX Spectrum. Do wyboru, do koloru!

ISTOTNE FAKTY DOTYCZĄCE WYDARZENIA

Ilość uczestników: około 100 osób (goście Phoenix Contact)
Czas potrzebny agencji do przygotowania wydarzenia: 5 miesięcy
Wykorzystanie przestrzeni: Sale IV Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi
Rola agencji: Inwestor Zastępczy (pełna produkcja i koordynacja wydarzenia)

Odpowiedzialność agencji:
• Pomysł, scenariusz, reżyseria i produkcja eventu,
• dobór i negocjacja warunków z podwykonawcami
• wykonanie dedykowanej grafiki i animacji towarzyszącej wydarzeniu, a także filmu z okazji 20-lecia Phoenix Contact
• stworzona na potrzeby eventu specjalna scenografia
• przygotowanie reportażu foto i video,
• koordynacja działań hotelowych i logistyki